Általános Szerződési feltételek
Rendelési feltételek
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Szrnka Zoltán e.v. mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett weboldal
használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor
vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező
érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, iktatásra nem kerül, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya a Moha Dekor weblapján történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető, letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható a weboldalról.
1. Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: Szrnka Zoltán e.v.
A szolgáltató székhelye: 5540 Szarvas, Dr Melich János utca 2/2 D 2/7
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@mohadekor.hu
Adószáma: 57958088-1-24
Telefonszámai: +36302404313
A szerződés nyelve: magyar
2. Alapvető rendelkezések
2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvényre, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2. A jelen Szabályzat 2024. február hó 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
3. Rendelés
3.1. Felhasználó a weboldalon történő rendelésével kijelenti, hogy jelen ÁSZF-et, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
3.2. Felhasználó a rendelés során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
3.3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
4. Megvásárolható termékek
4.1. A megjelenített termékek online felületen vagy e-mailben vagy telefonon rendelhetőek. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
4.2. A weboldalon a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek színben bizonyos mértékben eltérhetnek a valóságostól. Nem vállalunk felelősséget a képernyőn megjelenő kép és a termék tényleges kinézeti különbözősége miatt.
4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Felhasználó elállhat vásárlási szándékától. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
5. Rendelés menete
5.1. A vásárló a kívánt terméket megrendelheti az online rendelés menüpont alatt, ahol a megvásárolni kívánt termék formáját, zuzmó/moha színét, keret színét, tájolását, méretét, darabszámát beállítja, majd a vásárló megadja nevét, telefonszámát, e-mail címét és a szállítási címet. A rendelés leadása gombra kattintva véglegesíti a rendelést. A Szolgáltató megkapja a rendelés és, telefonon vagy e-mailben tájékozathatja a vásárlót a további részletekről. Mint például a rendelés elkészítési idejéről szállítási módokról é s a fizetési információkról.
5.2. Fizetési módok:
Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Vásárlónak a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor.
Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően jogosult a Felhasználó a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
5.3. A szállítási költség bruttó 2500 Ft-tól 4500 Ft-ig terjedhet ez függ a csomag méretétől és súlyától. A vásárlót e-mailben tájékoztatjuk ennek mértékéről. Ez azonban a magasabb tételű megrendelések esetén, valamint nagy méretű tételek esetén nőhet, így ez esetben a rendszer által kalkulált szállítási költség eltérhet, melyről minden esetben szállítás előtt tájékoztatjuk.
5.4 Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
5.5. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem köteles elfogadni! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
5.6 Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Rendelés leadása” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
5.7. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
5.8. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni vagy az a Felhasználó levelezőjének „Spam” mappájába kerül.
5.9. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
6. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
6.1. A Szolgáltató a megrendelés feldolgozását 1 napon belül megteszi, melyet követően a Szolgáltató minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
6.2. A szállítási határidő a rendelésleadás időpontjának függvényében 5- 10 munkanap. Nagy mennyiségű termékek esetén a szállítás pontos határidejét visszaigazolás előtt minden esetben egyeztetjük a Felhasználóval. Nagyobb méretű, tételű rendelés esetén akár 2‑4 hetet is igénybe vehet a gyártási/teljesítési idő.
6.3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltatónál megrendelt termék(ek) tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a megrendelt termék átvételére köteles.
6.4. Ha az eladó vállalja a termék vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi azt. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
6.5. Az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató), a felek eltérő megállapodásának hiányában, a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a terméket.
6.6. Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.
6.7. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
• a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
• a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
6.8. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.
7. Elállási és felmondási jog
7.1. A Moha Dekor Weboldalon kapható termékek, nem előre gyártott termékek, melye(ke)t a fogyasztó utasítása vagy megrendelése alapján vagy kifejezett kérésére állítunk elő. Minden termékünk egyedi, melyek a rendelést követően kerülnek legyártásra, így a Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§ (1) c) pontja alapján.
8. Jótállás
A Moha Dekor Weboldalon kapható termékek nem tartoznak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben szereplő tételek közé.
9. Garancia
1 év garanciát vállalunk az összes Moha Dekor termékre. A garancia kiegészítése a már hatályos jogi feltételeknek. Rendeltetésszerű használat mellett nem jelenhetnek meg hibák a terméken, ha ez mégis megtörténne, akkor javítjuk a terméket ingyenesen, a Fogyasztónak csak a szállítási költségeket kell állnia. A garancia nem terjed ki a szakszerűtlen használatra vagy károsító környezeti hatások (közvetlen UV sugárzás, közvetlen víz, kültéri használat) által okozott károkra. Nem megfelelő hőhatás és nem megfelelő páratartalom károkat okozhat a termékekben. A tartósított zuzmó alapanyagok ideális környezeti páratartalma 40‑60%‑os tartományba esik, ettől eltérő esetből adódó károkért szintén nem vállalunk garanciát. A garancia emellett nem terjed ki a kíváncsiskodó tapintásokból (csipkedés) eredő hiányokra.
Termékgarancia érvényesítéséhez keressen elérhetőségeink valamelyikén. A garancia érvényesítéséhez fotók bekérése válik szükségessé.
10. Panaszkezelés rendje
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a kapcsolat menüpontban szereplő telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Jelen Szabályzat 2024.01.22. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.